مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-12اقتصادي

تکمیل پروژه های نیمه تمام روستایی بهشهر تا پایان دولت سیزدهم


با توجه به اخذ اعتبارات مناسب استانی و ملی همه دغدغه های ما بر اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی است و تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم طرح های آبرسانی، - علی اصغر میرزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر با اشاره به سخنانی در شورای اداری استان با حضور رییس دیوان عدالت اداری کشور اظهار کرد: در مجموع از محل اعتبارات استانی برای پروژه های عمرانی بهشهر در دو سال گذشته 217 میلیارد تومان برای 334 پروژه تخصیص یافت و همچنین 158 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژهای نیمه تمام بهشهر اخذ شد.

وی افزود: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام و همه دغدغه های ما هم تکمیل این پروژه ها و رفع مشکلات مردم است.

فرماندار بهشهر گفت: با توجه به اخذ اعتبارات مناسب استانی و ملی همه دغدغه های ما بر اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی است و تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم طرح های آبرسانی، گازرسانی و راه روستایی به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات استانی در سال 1401، تعداد 170 پروژه با اعتبار 105 میلیارد تومان  و در سال 1402 تعداد 164 پروژه با 112 میلیارد تومان اجرایی شده است.

فرماندار بهشهر یادآور شد: 63 پروژه با هزار و 15 میلیارد تومان از جمله پروژه های سفر ریاست جمهوری بود که  تکمیل سد گلورد و پل دسترسی به روستاهای پشت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام روستایی بهشهر تا پایان دولت سیزدهم

تکمیل پروژه های نیمه تمام روستایی بهشهر تا پایان دولت سیزدهم