مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-12سياسي

ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت ممنوع شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تصویب کردند که ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع ممنوع است.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تصویب کردند که ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه 21 آبان 1402 صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی درباره موارد ارجاعی به کمیسیون، با تصویب جزء 9 بند الف ماده 105 این لایحه به شرح زیر موافقت کردند: 9- ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اجزای 7 و 8 این بند با تصمیم کمیسیون تلفیق برنامه هفتم حذف شد و جزء 6 آن نیز به شرح زیر با تصمیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس جهت اصلاح به کمیسیون تلفیق برنامه ارجاع داده شد: 6-ساختار بخش های پشتیبانی و عمومی در زیر مجموعه یک دستگاه اجرایی از طریق تجمیع و نظایر آن متمرکز گردد به نحوی که موجب هم افزایی و بهره وری شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت ممنوع شد

ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت ممنوع شد