مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-15سياسي

فارس صاحب بیشترین برگزیدگان ملی عرصه کتاب و کتابخانه های عمومی سال 1402 شد


با معرفی و تقدیر از 10 برگزیده ملی عرصه کتاب و کتابخانه های عمومی استان فارس در آیین ملی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، فارس در قله کتابخوانی کشور قرار گرفت.

- ایسنا/فارس با معرفی و تقدیر از 10 برگزیده ملی عرصه کتاب و کتابخانه های عمومی استان فارس در آیین ملی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، فارس در قله کتابخوانی کشور قرار گرفت.

فعالان و برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخانه های عمومی در سال 1402 در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نهاد با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند.

برگزیدگان هفته کتاب نهاد در سال 1402 در گروه های انجمن استان و شهرستان، پیشکسوت و خدمتگزار، خیرین حقوقی، خیرین حقیقی، دبیر محفل ادبی، رابط فرهنگی، کتابخانه سیار، خدمات فراکتابخانه ای، فهرست نویس، قاضی، کتابخانه، کتابخوان، کتابدار، گروه های خاص، نمایندگان مجلس و آباد ایران معرفی شده اند که از این میان 10 عنوان برتر به استان فارس تعلق گرفت.

انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به عنوان انجمن برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت همچنین در بخش انجمن شهرستان نیز از مسلم رحیمی، فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قیر و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس صاحب بیشترین برگزیدگان ملی عرصه کتاب و کتابخانه های عمومی سال 1402 شد

فارس صاحب بیشترین برگزیدگان ملی عرصه کتاب و کتابخانه های عمومی سال 1402 شد