مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-31سياسي

برگزاری تجمع بزرگ ضد آمریکایی در دیار حاج قاسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت :همزمان با روز 13 آبان ، راهپیمایی و  تجمع بزرگ ضد آمریکایی در شهر کرمان به عنوان مرکز بزرگترین استان کشور ، - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: همزمان با 13 آبان، راهپیمایی و تجمع بزرگ ضد آمریکایی در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت :همزمان با روز 13 آبان ، راهپیمایی و  تجمع بزرگ ضد آمریکایی در شهر کرمان به عنوان مرکز بزرگترین استان کشور ،برگزار خواهد .

حسین انجم شعاع افزود: این راهپیمایی از ساعت 9 صبح از چهارراه غزه آغاز و تجمع بزرگ راهپیمایان در میدان شورا با سخنرانی سردار شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رخداد سه واقعه مهم در 13 آبان از جمله تبعید حضرت امام ، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت : 13 آبان یک روز تاریخی و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه تا وقتی که استکبار هست ، مبارزه هم هست گفت: 13 امسال اهمیت زیادی دارد و با شعار نظم نو جهانی با نسل آرمانی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تجمع بزرگ ضد آمریکایی در دیار حاج قاسم

برگزاری تجمع بزرگ ضد آمریکایی در دیار حاج قاسم