مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-11سياسي

زنان غزه با طیب خاطر فرزندان خود را برای حضور در جبهه مقاومت تشویق می کنند


امروز زنان غزه ضمن اینکه به اصالت خانواده اهمیت می دهند فرزندان خود را نیز برای حضور در جبهه مقاومت تشویق می کنند و با طیب خاطر و رضایت این کار را انجام می دهند.

- امروز زنان غزه ضمن اینکه به اصالت خانواده اهمیت می دهند فرزندان خود را نیز برای حضور در جبهه مقاومت تشویق می کنند و با طیب خاطر و رضایت این کار را انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که با رادیو مقاومت گفت وگو می کرد، درباره نقش زنان در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: یکی از مواردی که در نشست زن در اسلام و جایگاه و توانمندسازی زنان مطرح شد این بود که باید سبک زندگی اسلامی در برابر سبک زندگی غربی مورد توجه بیشتر و حمایت قرار گیرد و الگوی سوم زن در دنیا مطرح شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم و محوری دیگری که در این نشست مطرح شد، مسئله زنان و کودکان فلسطینی و شرایط سخت و دردناکی بود که در آن به سر می برند و انواع خشونت هایی که علیه زنان در فلسطین به کار گرفته می شود و بیمارستان ها و مراکزی که با بی رحمی کامل به دست رژیم صهیونیستی تخریب می شود.

خزعلی با اشاره به اتفاق نظر زنان در این نشست و همچنین اتفاق نظر کشورهای دنیا در محکوم کردن و نشان دادن خباثت اسراییل در رحم نکردن به کودکان و زنان اظهار کرد: مسلمانان و به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان غزه با طیب خاطر فرزندان خود را برای حضور در جبهه مقاومت تشویق می کنند

زنان غزه با طیب خاطر فرزندان خود را برای حضور در جبهه مقاومت تشویق می کنند