مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-13اقتصادي

حمایت بانک رفاه کارگران از نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی در کشور


در راستای نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی در کشور و با هدف بسترسازی ایجاد فرصت های شغلی پایدار، تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل این بانک برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور رسید.

  مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم از آمادگی این بانک به منظور حمایت از برنامه های توسعه ای این سازمان خبر داد و گفت: موضوع مهارت آموزی از جمله مقوله های تعیین کننده در راستای پایدارسازی فرصت های شغلی است و بانک رفاه کارگران  به عنوان یکی از بانک های پیشرو در زمینه حمایت از اشتغالزایی در کشور، آمادگی دارد تا از اقدامات اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این بخش حمایت کند.

  وی با بیان اینکه در آینده شاهد حضور کسب وکارهای مختلف بر بستر الکترونیک خواهیم بود، تاکید کرد: به همین دلیل نقش بازیگران نیز در حوزه آموزش های شغلی تغییر خواهد کرد و ضرورت دارد بسترهای ارائه این آموزش ها با این رویکرد و بر مبنای ارائه آموزش بازاریابی الکترونیک، فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک رفاه کارگران از نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی در کشور

حمایت بانک رفاه کارگران از نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی در کشور