مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-20سياسي

پیشنهاد الویری در مورد صلاحیت پزشکیان و مطهری


یک فعال اصلاح طلب با انتقاد از ترکیب و نوع دیدگاه هیأت اجرایی در بحث ردصلاحیت ها گفت: در مورد صلاحیت پزشکیان و علی مطهری نظرسنجی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، پس لرزه ردصلاحیت کاندیداهای انتخابات دوزادهم مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد.

مرتضی الویری از چهره های سیاسی اصلاح طلب بر این باور این که دیوار کجی که از سال 71 توسط شورای نگهبان چیده شده بیش از گذشته دچار انحراف روزافزون شده است.

وی ضمن انتقاد از ردصلاحیت چهره هایی چون مسعود پزشکیان می گوید: باید فریاد زد که چرا در همین نظام و با همین قانون اساسی در زمستان 58 حتی افرادی مانند مسعود رجوی ها رد صلاحیت نمی شوند ( ولی رای نیاوردند) اما امروز شاهد رد صلاحیت پزشکیان ها هستیم.

از کجا به کجا رسیدیم.

این چهره سیاسی اصلاح طلب ضمن انتقاد از ترکیب و نوع دیدگاه هیأت اجرایی در بحث ردصلاحیت ها عنوان می کند که اگر ترکیب هیأت اجراییِ دیگری تعیین شده بود یقینا شاهد خروجیِ دیگری بودیم.

در ادامه گفتگوی مرتضی الویری از چهره های سیاسی اصلاح طلب با خبرگزاری خبرآنلاین را می خوانید؛ *آقای الویری! آیا پیش بینی می کردید هیات اجرایی به این شکل به بررسی صلاحیت ها ورود کند و با این حجم ردصلاحیت روبرو شویم؟ بنده انتظاری غیر از این موضوع نداشتم و در واقع برای بنده این وضعیت یا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد الویری در مورد صلاحیت پزشکیان و مطهری

پیشنهاد الویری در مورد صلاحیت پزشکیان و مطهری