مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-14سياسي

اصلاح 6 نقطه حادثه خیز استان مرکزی تا پایان سال مالی 1402


دوازدهمین کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل ونقل و سوانح رانندگی استان مرکزی به منطور بررسی اصلاح 6 نقطه حادثه خیز تا پایان سال مالی 1402 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، دوازدهمین کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل ونقل و سوانح رانندگی استان مرکزی برگزار شد.

بررسی نقاط حادثه خیز مصوب در شبکه راه های استان مرکزی و برنامه ریزی برای رفع 15 نقطه از 37 نقطه حادثه خیز استان تا پایان سال مالی 1402 در راستای کاهش تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن و هم افزایی استانداری مرکزی در تأمین اعتبار برای رفع سه نقطه حادثه خیز از محورهای مهم این نشست بود.

این کمیسیون با حضور علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، نصیری نماینده معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه معاون اول ریاست محترم جمهوری، صباغ زاده مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، حیدری کارشناس دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مدیران استانی عضو کمیسیون در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این نشست گفت: دوره جدید فرآیند اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 6 نقطه حادثه خیز استان مرکزی تا پایان سال مالی 1402

اصلاح 6 نقطه حادثه خیز استان مرکزی تا پایان سال مالی 1402