مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-07بين الملل

فعالان یهودی در نیویورک مجسمه آزادی را برای آتش بس در غزه اشغال کردند


صدها فعال یهودی آمریکایی روز دوشنبه مجسمه آزادی در نیویورک را به صورت مسالمت آمیز اشغال کردند تا رژیم صهیونیستی آتش بس را بپذیرد و به نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی در غزه پایان دهد.

- صدها فعال یهودی آمریکایی روز دوشنبه مجسمه آزادی در نیویورک را به صورت مسالمت آمیز اشغال کردند تا رژیم صهیونیستی آتش بس را بپذیرد و به نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی در غزه پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از لاکروا، صدها جوان با پوشیدن تیشرت های مشکی که روی آن شعارهای یهودیان خواستار آتش بس هستند یا نه به نام ما حک شده بود، بنرهای تمام جهان تماشا می کنند و فلسطینی ها باید آزاد باشند را در نزدیکی نماد یادبود آزادی در نیویورک برافراشتند.

جی ساپر، از اعضای سازمان یهودی صدا برای صلح گفت: کلمات معروف جد یهودی ما (شاعر آمریکایی قرن 19) اما لازاروس که بر روی این بنای تاریخی حک شده است، ما را وادار می کند تا برای حمایت از فلسطینی های غزه که آرزوی آزادی زندگی را دارند، اقدام کنیم.

همچنین مؤسسه تفاهم خاورمیانه (Imeu) در بیانیه ای خواستار پایان دادن به بمباران نسل کشی اسراییل علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه شد.

نانسی گلدین، عکاس آمریکایی که در نزدیکی مجسمه آزادی حضور داشت، گفت: تا زمانی که مردم غزه فریاد می زنند، ما باید بلندتر فریاد بزنیم، بدون توجه به تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان یهودی در نیویورک مجسمه آزادی را برای آتش بس در غزه اشغال کردند

فعالان یهودی در نیویورک مجسمه آزادی را برای آتش بس در غزه اشغال کردند