مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-18سياسي

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا: اگر آرام باشیم قطعا موج دشمن فائق خواهد آمد


فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا گفت: امروز نباید نشست و نگاه کرد زیرا اگر آرام باشیم قطعا موج دشمن فائق خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا  امروز در گردهمایی حریفت منم برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و غزه در تبریز اظهار کرد: احساس پاکی را امروز با این گردهمایی شاهد هستیم؛ لبیک حسین لبیک.

  وی با بیان اینکه این احساس پاک مومنان، کودکان، اقشار مختلف مردم یک زیبایی و زینت داده است، گفت: چندین مناسبت های مهم در این هفته وجود دارد که یکی از آنها شکست محاصره سوسنگرد توسط قهرمانان آذربایجان است که این نیز گواه یک پاکی و غیوری این دیار است.

  فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا ادامه داد: ولادت با سعادت قهرمان کربلا، خانم زینب(س) را هم پیش رو داریم که او بانوی الگو برای کل جهانیان است.

  وی بیان داشت: سومین مناسبت نیز هفته بسیج است؛ بسیج شجره طیبه و یادگار ارزشمند معمار کبیر است؛ بسیج بدنه فعال و بزرگ ترین تشکل مردمی جهان است.

  دشمنان هیچ وقت توانایی از بین بردن اندیشه های  ما را نخواهند داشت بابازاده با اشاره به اینکه اینجا سرزمین مقدس آذربایجان است که همیشه در شرایط مهم کشور جلو آمده است؛ اینجا جایگاه شهدای بزرگ و 10 هزار شهید مومن است، گفت: وقتی به چهره مردم نگاه می کنم چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا: اگر آرام باشیم قطعا موج دشمن فائق خواهد آمد

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا: اگر آرام باشیم قطعا موج دشمن فائق خواهد آمد