مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-11سياسي

ایستاده در هیرکانی/ جنگل منتظر ماست


یک فعال عرصه تولید نهال و درختچه جنگل های هیرکانی با بیان اینکه در این برهه از تاریخ برای حفظ و نگهداری از جنگل های هیرکانی نیاز به جهاد ایثارگونه داریم، - گفت: برای کاشت یک میلیارد نهال ابتدا باید فرهنگ و آموزش لازم برای حفاظت را اجرا کرد، زیرا فقط کاشت نهال و ثبت رکورد جوابگو نخواهد بود.

حسین آقایی در راستای حفاظت از بافت غنی جنگل های ارزشمند هیرکانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت جهادی برای حفاظت و احیای جنگل های هیرکانی لازم و ضروری است و آنچه مهم است این اقدام باید از سوی همه اقشار جامعه و مسئولان و دست اندرکاران باشد.

وی با بیان اینکه در این برهه از تاریخ برای حفظ و نگهداری از جنگل های هیرکانی نیاز به جهاد ایثارگونه داریم، افزود: برای کاشت یک میلیارد نهال ابتدا باید فرهنگ و آموزش لازم برای حفاظت را اجرا کرد، زیرا فقط کاشت نهال و ثبت رکورد جوابگو نخواهد بود.

آقایی درخصوص چرایی نیاز به فرهنگ سازی، تصریح کرد: بازدید میدانی از جنگل های هیرکانی وقوع یک فاجعه را برای ما یادآور می شود که برای جلوگیری از آن باید همگان تلاش کنیم و حالا که قرار است یک میلیارد نهال در سراسر ایران کاشته شود چه خوب است که بخش عظیمی از این نهال ها در جنگل های هیرکانی در گیلان، مازندران و گلستان به ویژه برای احیای مناطق در حال خطر از جمله در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستاده در هیرکانی/ جنگل منتظر ماست

ایستاده در هیرکانی/ جنگل منتظر ماست