مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-14سياسي

زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش معارف اعلام شد


برگزیدگان بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی از 11 تا 13 آذرماه در بخش مقدماتی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- برگزیدگان بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی از 11 تا 13 آذرماه در بخش مقدماتی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از بین 1530 شرکت کننده ای که در مرحله استانی بخش معارفی حضور داشته اند، 237 نفر به مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری راه یافته اند که شامل 44 نفر در رشته معارف صحیفه سجادیه، 84 نفر در رشته نهج البلاغه و در رشته تفسیر و معارف قرآن کریم (88 نفر بخش معارف اهل تشیع و 21 نفر معارف اهل تسنن) است.

بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتیِ کشوری و نهاییِ کشوری(فینال) و در رشته های معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و معارف قرآن کریم برپا می شود.

رشته ترجمه سوره های مبارکه یاس و الرحمن که تنها رشته عمومی بخش معارفی این مسابقات بوده تنها در مرحله شهرستانی برگزار شده است.

بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن که همواره بیشترین استقبال را در بین رشته های مختلف مسابقات سراسری قرآن دارد، در دوره چهل و ششم با مشارکت 31 هزار و 266 نفر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش معارف اعلام شد

زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش معارف اعلام شد