مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-09سياسي

فعالیت 500 خادمیار قرآنی در فارس


مدیر کانون قرآن نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس از فعالیت قریب 500 خادمیار قرآنی در 1600 موضوع مختلف در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر کانون قرآن نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس از فعالیت قریب 500 خادمیار قرآنی در 1600 موضوع مختلف در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مجتبی غیب پرور امروز، 18 آبان ماه در گردهمایی رابطین قرآنی - کانون خدمت قرآن خادمیاران استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: کانون خدمت قرآن استان فارس یکی از فعال ترین کانون های تخصصی قرآنی کشور است که در بخش های آموزش، تواشیح، جلسات سنتی، تلاوت های مجلسی، طرح ملی من قرآن را دوست دارم و مشارکت های عمومی که مصادیق کانون خدمت قرآن هست فعال است.

مدیر کانون قرآن نمایندگی آستان رضوی استان فارس از فعالیت قریب 500 خادمیار قرآنی در 1600 موضوع مختلف در استان خبر داد و افزود: بعد از شش سال توانستیم رابطین شهرستان ها و منتخبین شیراز را در این گردهمایی دعوت کردیم و در آن مشکلات سامانه و سازوکار خدمت قرآنی آستان قدس و دیگر مسائل چالش برانگیزی که وجود داشت مطرح و مورد بحث قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی تصریح کرد: تاکنون 11هزار نوآموز در مهد الرضا ذیل نمایندگی آستان قدس رضوی تحصیل کرده اند و هم اکنون نیز 3 هزار نونهال و کودک در این مراکز مشغول به آموزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 500 خادمیار قرآنی در فارس

فعالیت 500 خادمیار قرآنی در فارس