مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25اقتصادي

توسعه تولید نانومکمل ها در داروسازی سهاهلال


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از توسعه تولید نانومکمل ها در داروسازی سهاهلال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در تشریح فعالیت های نوین سازمان تدارکات پزشکی گفت: شرکت داروسازی سها با امکانات و تجهیزات مدرن در زمینه آزمایشگاه های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه، تولید محصولات جدید و توسعه سبد محصولات را همواره یکی از اهداف خود دارد و بخش تحقیقات داروسازی سها در تلاش است محصولات جدیدی در شاخه مکمل و فرآورده های طبیعی و سنتی را به سبد محصولات خود اضافه کند.

وی افزود: تلاش برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز جهت افزایش تولید و ارتقاء ظرفیت تولید، برنامه ریزی برای اصلاح GMP خط تولید شهید فقیهی، توسعه، نوآوری و بهسازی سبد محصولات جامد و مایعات، داروهای گیاهی و نانو مکمل ها از مهم ترین اقدامات شرکت در سال جاری است.

باید توجه داشت که تولید نانومکمل ها اتفاق مهمی در صنعت دارویی کشور است و می تواند در روند بهبود بیماران تاثیر شگرفی بگذارد.

همچنین راه اندازی پروژه پلت های دارویی در قالب خرید دانش فنی و ادامه روند ساخت پروژه به عنوان طرح دانش بنیان، یکی از برنامه های پیش روی این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تولید نانومکمل ها در داروسازی سهاهلال

توسعه تولید نانومکمل ها در داروسازی سهاهلال