مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-06سياسي

تغییر نگرش جامعه و تقویت سیاست های تشویقی، راهکار رشد فرزندآوری


تغییر نگرش جامعه و تقویت سیاست های تشویقی راهکاری موثر برای رشد فرزندآوری و لازمه افزایش جمعیت است.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: تغییر نگرش جامعه و تقویت سیاست های تشویقی راهکاری موثر برای رشد فرزندآوری و لازمه افزایش جمعیت است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عصر یکشنبه 14 آبانماه در نودودومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که همزمان با روز فرهنگ عمومی، در سالن جلسات فرمانداری با دستور بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ فرزندآوری و حفظ جوانی جمعیت و راهکارهای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه تشکیل شد، با اشاره به وقایع اخیر فلسطین اشغالی و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه جبران ناپذیری بر پیکره رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی وارد کرد که به نقطه عطفی در تاریخ نبرد مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست تبدیل شد.

وی ادامه داد: این عملیات از یکسو نشان از سطح بالای قدرت اطلاعاتی و نظامی مقاومت داشت و از سوی دیگر شکست اطلاعاتی، نظامی و آشکار شدن ضعف رژیم صهیونیستی و شکست هیمنه پوشالی آنها را در پی داشت.

امام جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به مسئله کاهش جمعیت گفت: دولت می بایست سیاست های تشویقی خود را برای ترغیب بیشتر خانواده ها و زوج های جوان به فرزندآوری افزایش دهد و در این راستا با اهتمام بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نگرش جامعه و تقویت سیاست های تشویقی، راهکار رشد فرزندآوری

تغییر نگرش جامعه و تقویت سیاست های تشویقی، راهکار رشد فرزندآوری