مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-24اقتصادي

صدور نشان حلال در خوزستان تا پایان سال به 45 عدد می رسد


مدیر کل استاندارد خوزستان از صدور 5 گواهی نشان حلال در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال تعداد کل گواهی های نشان حلال صادرشده در استان به 45 نشان برسد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل استاندارد خوزستان از صدور 5 گواهی نشان حلال در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال تعداد کل گواهی های نشان حلال صادرشده در استان به 45 نشان برسد.

علی داوودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص صدور گواهی نشان حلال در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون 5 پروانه نشان حلال توسط اداره استاندارد استان صادر شده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز 34 پروانه نشان حلال توسط این اداره کل صادر شد که در این زمینه با توجه به ابطال برخی از نشان ها و صدور نشان های جدید، در مجموع 36 پروانه نشان حلال توسط اداره کل استاندارد خوزستان صادر شده است.

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: این نشان ها پس از بررسی الزامات فنی و استاندارد و مبنای فقهی و اسلامی برای صنایع غذایی از جمله محصولات قارچ، آبلیمو، روغن خام، ترشیجات، نمک های خوراکی، آرد و گندم صادر شده است.

داودی ادامه داد: باتوجه به اقداماتی که در این راستا در استان خوزستان در حال انجام است پیش بینی می کنیم تا پایان سال تعداد کل گواهی های نشان حلال صادر شده در استان به 45 نشان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نشان حلال در خوزستان تا پایان سال به 45 عدد می رسد

صدور نشان حلال در خوزستان تا پایان سال به 45 عدد می رسد