مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-28سياسي

نشست شعر «عهد حضور» در مشهد برگزار شد


ششمین نشست شعر عهد حضور به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت شهدای غزه و مقاومت اسلامی در منطقه در مشهد برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی ششمین نشست شعر عهد حضور به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت شهدای غزه و مقاومت اسلامی در منطقه در مشهد برگزار شد.

این نشست ادبی که به همت انجمن ادبی دعبل خزاعی و هیات پناهندگان حضرت ابوالفضل(ع) و هیات مجاورین امام رضا(ع) در محل حسینیه پناهندگان ابوالفضل(ع) روز گذشته برگزار شد.

شاعران خراسانی در این نشست به آخرین سروده های خود پرداختند و با اشعار زیبایی که درباره حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و شهدای مقاومت در لبنان و مناطق دیگر فلسطین ارائه کردند با خون شهیدان پیمان بستند که هرگز یاد و خاطره شهدا را فراموش نکنند.

در این مراسم سید مسلم موسوی، روح الله راوی نیا، علی عدالتی مجد، حسین سیدبر، رضا کرمی کرمانشاهی، محمد مهدی ناصری، علی اصغر شکفته، مهدی فروندی عاکف، محمدجواد منوچهری، رضا قربانی و محمد زارعی به شعرخوانی پرداختند که تعدادی از اشعار خوانده به شرح ذیل است: مرا به غزه ی آواره در وطن بفرستید به سوگواری گل های پاره تن بفرستید جواب نسل کشی را نمی شود به زبان داد رها کنید جهان را و خط شکن بفرستید نشانه رفته به قلب حرام زاده ی صهیون هزار موشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شعر «عهد حضور» در مشهد برگزار شد

نشست شعر «عهد حضور» در مشهد برگزار شد