مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-09سياسي

نقطه تمایز نظام مقدس اسلامی با سایر نظام ها پیوند دنیا و آخرت است


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نقطه تمایز نظام مقدس اسلامی با سایر نظام ها در پیوند دنیا و آخرت است، گفت: نظام مقدس اسلامی تنها به دنیا فکر نمی کند، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نقطه تمایز نظام مقدس اسلامی با سایر نظام ها در پیوند دنیا و آخرت است، گفت: نظام مقدس اسلامی تنها به دنیا فکر نمی کند، بلکه زمینه را برای مردم فراهم می کند تا سعادت دنیا و آخرت را داشته باشند.

یعقوبعلی نظری امروز 18 آبان ماه، در همایش و گردهمایی کشاورزان در قالب طرح تحول کشاورزی استان، ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه اظهار کرد: ما در سایه نظام مقدس اسلامی و برخوردار از نعمت استقلال، هویت ملی اعتقادی و دینی، امنیت و آزادی در این مجالس و محافل گفت وگو و در آرامش کامل نسبت به حل مسائل و مشکلات خودمان تبادل نظر می کنیم.

خداوند را بر این نعمت مهم سپاسگزاریم که در سایه نظام مقدس اسلامی که امانت شهدای ماست، در سایه این اقتدار زندگی می کنیم و در دنیا سربلند هستیم.

وی بیان کرد: مادیات سعادت دنیا و یک ضرورت بوده، اما مقدمه ای برای سعادت آخرت است.

کشاورزی، اجتهاد مقدس و نان و حیات مردم بوده و اگر فردی در حال کشاورزی است، در محضر خداوند نیز از یک جایگاه برتر برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه تمایز نظام مقدس اسلامی با سایر نظام ها پیوند دنیا و آخرت است

نقطه تمایز نظام مقدس اسلامی با سایر نظام ها پیوند دنیا و آخرت است