مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-27سياسي

طوفان الاقصی چشمه کوچکی از عذاب الهی برای صهیونیست است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه استاندار گلستان عصر جمعه، در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت  در گرگان اظهار کرد: - استاندار گلستان گفت عملیات طوفان الاقصار چشمه کوچکی از عذاب الهی برای صهیونیست جنایتکار است که توسط مردم غیور غزه در صفحه تاریخ ماندگار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه استاندار گلستان عصر جمعه، در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت  در گرگان اظهار کرد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است چرا که آنان فساد و طغیان را به اوج خود رساندند.

وی افزود: چشمه کوچکی از این عذاب الهی در طوفان الاقصی با دستان مردم غیور و جنگنده غزه و حماس سرفراز اتفاق افتاد و ضربه مهلکی به آنان زده شد، به گونه ای که آن ها در استراگیجی و سردرگمی قرار دارند.

زنگانه ادامه داد: بی تردید اقدامات وحشیانه آن ها که حتی قوانین جنگ را زیر پا گذاشته اند و دست به جنایاتی ننگین زده اند نشان از سردرگمی نشان دارد.

استاندار گلستان گفت: در چنین شرایطی به وعده الهی امید داریم و اوج این ضربه الهی با حضور منجی عالم بشریت بر پیکره استکبار جهانی وارد خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی چشمه کوچکی از عذاب الهی برای صهیونیست است

طوفان الاقصی چشمه کوچکی از عذاب الهی برای صهیونیست است