مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-23حوادث

جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در پایتخت


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در پایتخت و جمع آوری 2500 نفر در این خصوص خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ محمد قاسم پور گفت: پلیس بر حسب وظیفه قانونی با پدیده شوم مواد مخدر که متأسفانه بخشی از جامعه و جوانان ما درگیر این معضل اجتماعی هستند، به شدت برخورد می کند و از آنجایی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد در سطح تهران است، کارکنان کلانتری های تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در 4 روز گذشته کردند.

وی با اشاره به استمرار این طرح تصریح کرد: قطعاً جمع آوری این قشر کاهش سرقت را در پی خواهد داشت چرا که بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد مخدر یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: در این راستا در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در پایتخت

جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در پایتخت