مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-06سياسي

صحن شورای شهر فردا میزبان فرماندار تهران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و نودمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 8: - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دستور جلسه آتی شورای شهر تهران، از حضور فرماندار تهران و ارائه گزارش پیرامون پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و نودمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 8:45 الی 12 در روز سه شنبه شانزدهم آبان ماه سال 1402 در تالار رسمی ساختمان شورا خبر و گفت: مقرر شده که خانم نرگس معدنی پور، عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود را با محوریت موضوعات روز در صحن علنی فردا قرائت کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوعات جاری شهر تهران مقرر شده شورای شهر، فردا میزبان احمد قیومی فرماندار تهران باشد تا در پیرامون موضوعات پایتخت توضیحاتی را به سمع و نظر اعضای شورا و افکار عمومی برساند.

سخنگوی شورای شهر تهران، در ادامه گفت: دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران (عضو ناظر) و یک نفر نماینده خبره دانشگاهی یا حوزوی در شورای سیاست گذاری موضوع مصوبه طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران، بررسی و انتخاب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن شورای شهر فردا میزبان فرماندار تهران است

صحن شورای شهر فردا میزبان فرماندار تهران است