مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-15اقتصادي

طرح های واحد های صنعتی در چهارمحال و بختیاری نیازمند تسهیلات بانکی است


مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 2 هزار طرح صنعتی در استان وجود دارد که از این مجموعه 543 طرح نیازمند تسهیلات بانکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد فضل الله رحمتی امشب در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعت گران و معدن کاران برتر چهارمحال و بختیاری که با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: این استان با یک درصد مساحت کشور، 1/3 دهم درصد سرمایه گذاری های کشور را داراست.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون یک هزار و 14 واحد صنعتی فعال، 57 هزار واحد صنفی فعال و 156 معدن در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از محصولات تولیدی از جمله چادر مشکی، ورق های گالوانیزه فولادی، فرآورده های نسوز ، خوراک آبزیان و نساجی دارای جایگاه شاخص کشوری هستیم، بیان کرد: با انجام مذاکره با هلدینگ های بزرگ مانند ایدرو، ایمیدرو و شستا صنعت استان شاهد تحولات جدیدی می شود.

رحمتی افزود: در چهارمحال و بختیاری با تدوین چهار زنجیره ارزش در حال توسعه و تکمیل زنجیره های صنعتی هستیم .

وی تصریح کرد: زنجیره آبزیان در چهارمحال و بختیاری تکمیل شده و واحدهای صنعتی استان 70 درصد خوراک آبزیان کشور را تامین می کنند و تنها واحد فرآوری بادام مامایی کشور در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های واحد های صنعتی در چهارمحال و بختیاری نیازمند تسهیلات بانکی است

طرح های واحد های صنعتی در چهارمحال و بختیاری نیازمند تسهیلات بانکی است