مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-31سياسي

کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج» منتشر شد


کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه ها و کاربست در عمل» نوشته مریم السادات فاتحی زاده، رییس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان توسط انتشارات این دفتر منتشر شد.

- ایسنا/اصفهان کتاب آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه ها و کاربست در عمل نوشته مریم السادات فاتحی زاده، رییس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان توسط انتشارات این دفتر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد خیری، رییس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: نویسندگان در این کتاب درصددند با تشریح مفصل هریک از گام های اساسی لازم برای ازدواج از سویی و همچنین تشریح جزء به جزء مؤلفه های کلیدی موجود در این گام ها از سوی دیگر، به مشاوران ازدواج و خانواده در این زمینه کمک کنند تا ضمن داشتن جلسات مشاوره ای منسجم و مبتنی بر پشتوانه نظری، به صورت کاربردی نیز با مصداق های تأمل برانگیز و نیازمند بررسی در جلسات مشاوره پیش از ازدواج آشنا شوند.

وی افزود: این کتاب در بین تمامی منابع مختلف، اولین مجموعه ای است که در پرتو کلامی رسا و با مصداق های عملی تجربه شده با نام مستعار در پایان هر مبحث به ارائه جامع و کامل هر آنچه برای مشاوره اصولی پیش از ازدواج نیاز است، می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج» منتشر شد

کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج» منتشر شد