مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-03سياسي

کوچک ترین غفلت از مدرسه، خسران بزرگی را در آینده به بار می آورد


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه، چشمه جوشان پیشرفت و قوی شدن کشور است،گفت: هرچه به این امر تاکید کنیم جا دارد چرا که کوچکترین غفلت از مدرسه، - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه، چشمه جوشان پیشرفت و قوی شدن کشور است،گفت: هرچه به این امر تاکید کنیم جا دارد چرا که کوچکترین غفلت از مدرسه، خسران بزرگی را در آینده به بار می آورد و ریشه همه کاستی ها و همچنین پیشرفت ها مدرسه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در مراسم رونمایی از اقدامات صورت گرفته در طرح شهید عجمیان که در دبستان شهید آیت الله صدر تهران برگزار شد، گفت: مسیر قوی شدن از مدرسه ها می گذرد و معلمان، کسانی هستند که کشور را به عظمت و قدرت خواهند رساند و آموزش و پرورش، جایی است که کشور در آن ساخته می شود.

وی با بیان اینکه مدرسه، چشمه جوشان پیشرفت و قوی شدن کشور است، خاطرنشان کرد: هرچه به این امر تاکید کنیم جا دارد چرا که کوچکترین غفلت از مدرسه، خسران بزرگ را در آینده به بار می آورد و ریشه همه کاستی ها و همچنین پیشرفت ها مدرسه است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین به ایجاد روحیه جهادی تاکید دارد، گفت: از ویژگی های دانش آموز که سند تحول بنیادین ترسیم کرده، داشتن روحیه تلاش، کار و مجاهدت است که تضمین کننده عاقبت به خیری بشریت است چرا که معادلات در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک ترین غفلت از مدرسه، خسران بزرگی را در آینده به بار می آورد

کوچک ترین غفلت از مدرسه، خسران بزرگی را در آینده به بار می آورد