مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-05سياسي

مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در حوزه فرهنگی


کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مصوبات متنوعی را در حوزه مسائل فرهنگی در برنامه هفتم داشته که از جمله آن می توان به مصوبه برای افزایش سه برابری تولید سریال در شبکه های مختلف تلویزیونی اشاره کرد.

- بیژن نوباوه وطن عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق در حوزه مسائل فرهنگی گفت: تلاش ما در کمیسیون تلفیق بر این بود که در حوزه برنامه ریزی برای برنامه هفتم توسعه با توجه به نیاز روزافزون اصلاح و ارتقاء فرهنگی در کشور  نگاه بایسته ای به این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: امروز در حوزه فرهنگ در سطح کشور نیازهای زیادی در حوزه هنر و دیگر بخش های فرهنگی و حتی حوزه اجرایی وجود دارد که باید پاسخ داده شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: ما از بهمن ماه سال گذشته در قالب کمیسیون فرهنگی مجلس نشست های زیادی با دستگاه های مختلف اجرایی در حوزه فرهنگ برگزار و نظرات آنها را اخذ کردیم.

نوباوه وطن گفت: نگاه برنامه هفتم به مسائل فرهنگی یک نگاه آسیب شناسانه و به روز است و نیازهای کشور به صورت موردی و مسأله محور در آن مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در حوزه فرهنگی

مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در حوزه فرهنگی