مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-05سياسي

نمایشگاه واردات چین فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی


عضو هیات ایرانی در سفر معاون اول رییس جمهور به چین گفت: نمایشگاه واردات چین فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی است تا در این نمایشگاه با مشتریان و مخاطبان خود مذاکره کرده و به توافق برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر روز گذشته برای شرکت و سخنرانی در ششمین اکسپو بین المللی واردات چین و توسعه روابط اقتصادی با پکن تهران را به مقصد شانگهای ترک کرد.

نمایشگاه واردات چین فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی    علیرضا پیمان پاک عضو هیات ایرانی درباره اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه واردات چین بزرگترین نمایشگاه تجاری این کشور  است و سال گذشته بعد از اینکه چندین سال که شرکت های ایرانی حضور جدی در این نمایشگاه نداشتند الحمدالله با پیگیری های سازمان توسعه و تجارت امسال بیش از 50 شرکت ایرانی به صورت رسمی و به صورت فیزیکی در این نمایشگاه شرکت کردند و الحمدالله دستاوردهای خیلی خوبی را داشتند.

رییس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی ادامه داد: در سفر آقای رییس جمهور به چین، تاکید ایشان این بود که حضور گسترده شرکت های ایرانی را در نمایشگاه داشته باشیم که با پیگیری های ویژه دوستان وزارت صمت، وزارت اقتصاد،  وزارت امور خارجه و وزارت جهاد حضور شرکت های ایرانی را در نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه واردات چین فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی

نمایشگاه واردات چین فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی