مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-06اجتماعي

پل تاریخی برغان در مَعرض آسیب قرار دارد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز تردد خودرو ها از روی پل تاریخی برغان را باعث آسیب به این پل دانسته و گفت: نیاز به جابجایی تردد خودروها از روی پل تاریخی است و مذاکراتی برای این منظور صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، روز دو شنبه 15 آبان 1402 با اشاره به بازدید از روستای زیبای برغان که به همراه بخشدار، شورای بخش ،دهیار و مسئولان راهداری انجام شد، گفت: این روستا از جاذبه های زیبای طبیعی و تاریخی برخوردار است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

  به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز پل تاریخی این روستا متعلق به دوران صفوی و یکی از آثار تاریخی ارزشمند این روستا است که در سال 82 به ثبت ملی رسیده است.

  خاکی با بیان اینکه این پل نیاز به حفاظت و جابجایی بار ترافیکی دارد، گفت: تردد خودروها از روی پل صفوی باعث آسیب به بدنه و عرشه پل شده و پی این پل متزلزل شده که نیازمند تعامل با دستگاه های مرتبط برای تعیین مسیر جایگزین است.

  وی با اشاره به اینکه تعاملاتی برای جابجایی تردد خودروها انجام شده، گفت: طی مذاکرات صورت گرفته، قرار بر این شد که مسؤولان مرتبط طرحی را برای جابجایی محل تردد خودروها از روی پلی جایگزین انجام دهد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل تاریخی برغان در مَعرض آسیب قرار دارد

پل تاریخی برغان در مَعرض آسیب قرار دارد