مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-21سياسي

حاج قاسم پایه گذار عملیات طوفان الاقصی بود


معاون تربیت و آموزش ناجا با تاکید بر اینکه پایه گذار عملیات طوفان الاقصی سردار سلیمانی بود، گفت: فلسطینی ها با سنگ می جنگیدند، حاج قاسم بود که روند مبارزاتی آنها را تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حبیب الله جان نثاری امروز صبح در گلزار شهدای کرمان و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: گلزار شهدای کرمان، مجموعه ای از شهدایی است که در دفاع از کشور و امنیت آن و آسایش و آرامش مردم، جان خودشان را فدا کرده اند، اما حاج قاسم در حوزه مقاومت یک چهره برجسته جهانی شد.

معاون تربیت و آموزش ناجا اضافه کرد: سردار سلیمانی را در دوران دفاع مقدس، زلزله بم یا جلسات متعددی که در بیت رهبری برگزار می شد، می دیدم، یک شخصیت روحانی به معنای حقیقی و بسیار افتاده که حضرت آقا درباره ایشان فرمودند بزرگترین شخصیت آن، اخلاصش بود.

وی حاج قاسم را نماد مقاومت، نماد اخلاص و نماد مقابله و مبارزه با استکبار خواند و با تاکید بر اینکه پایه گذار عملیات طوفان الاقصی سردار سلیمانی بود، تصریح کرد: فلسطینی ها با سنگ می جنگیدند، حاج قاسم بود که روند مبارزاتی آنها را تغییر داد، این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار جان نثاری اضافه کرد: جبهه مقاومت محدود به جمهوری اسلامی نیست اما پایه گذار آن کشور ما است و حاج قاسم هم نماد آن به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم پایه گذار عملیات طوفان الاقصی بود

حاج قاسم پایه گذار عملیات طوفان الاقصی بود