مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-28سياسي

برای بهبود رتبه علمی کشور باید به سمت مجلات با کیفیت تر برویم


رییس مؤسسه استنادی پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با بیان اینکه از لحاظ تولیدات علمی و تعداد مقالات در وب او ساینس، جایگاه 17 را داریم، - رییس مؤسسه استنادی پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با بیان اینکه از لحاظ تولیدات علمی و تعداد مقالات در وب او ساینس، جایگاه 17 را داریم، گفت: نمایه کردن مقالات در وب او ساینس سختگیرانه تر است.

برای بهبود رتبه باید به سمت مجلات با کیفیت تر برویم.

در برنامه هفتم توسعه تاکید شده که باید رتبه ایران از نظر کمیت تولید به 14 برسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد فاضل زاده در نشستی با موضوع شاخص های اثرگذاری برون دادهای پژوهشی و فناورانه در نظام های توسعه اجتماعی و رتبه بندی های بین المللی که در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه علم و صنعت از نظر زیر ساخت صنعتی نظیر ندارد، گفت: مقام معظم رهبری همواره دو بحث مرجعیت علمی و کاربردی کردن تحقیقات را توصیه می کنند.

وی با اشاره به فعالیت مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، گفت: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) سومین مؤسسه در جهان در این زمینه است.

وب او ساینس از سال 1997 به شکل فعلی داده ها را گردآوری کرده، اسکوپوس از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و ISC از 2008 فعالیت را شروع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهبود رتبه علمی کشور باید به سمت مجلات با کیفیت تر برویم

برای بهبود رتبه علمی کشور باید به سمت مجلات با کیفیت تر برویم