مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-31سياسي

با تمام قوا از فعالیت خیران حمایت می کنیم


استاندار فارس با تأکید بر اینکه با تمام قوا از فعالیت های خیران حمایت می کنیم، گفت: نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تأکید بر اینکه با تمام قوا از فعالیت های خیران حمایت می کنیم، گفت: نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی ایمانیه امروز، 9 آبان در اجلاس سالانه خیرین تأمین سلامت استان فارس با تأکید بر لزوم مشارکت تمامی سازمان ها با خیرین در پیشبرد اهداف آنان گفت: از این موضوع با تمام قوا حمایت می کنیم و نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.

استاندار فارس، محور تلاش های مجمع خیرین تأمین سلامت فارس را هدایت نیات خیرین به موضوعات دارای اولویت برشمرد که طی سال های اخیر با تلاش دست اندرکاران این مجمع، موفق بوده است و افزود: دومین هدف این مجمع طی بیش از دو دهه گذشته، پاسداشت تلاش خیرین و همچنین تلاش برای رفع موانع در برابر آنان بوده است.

وی با اشاره به سبقه تشکیل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس اظهار کرد: از 21 سال پیش که این بنیان خیر در استان فارس ایجاد شد تاکنون، انسان های بزرگی با این مجموعه همکاری داشتند که بر اساس روایات اسلامی، ثمره نیک اندیشی آنان تا روز قیامت تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام قوا از فعالیت خیران حمایت می کنیم

با تمام قوا از فعالیت خیران حمایت می کنیم