مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-09سياسي

اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همکاری مردم و مسؤولان است


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به احتمال بالای بروز بحران سالمندی در 30 سال آینده، گفت: برای اجرای موفق قانون جوانی جمعیت و خانواده لازم است مردم و مسؤولان با یکدیگر همکاری کنند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، افسانه جهانی صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری دوره تربیت مربی کنش گر جمعیت، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های انجام گرفته در خصوص کاهش جمعیت جوان و احتمال بالای بروز بحران سالمندی در 30 سال آینده، بحث جمعیت از مسائل مهم کشور بوده و همه باید در این راستا برای تحقق جوانی جمعیت تلاش کنیم.

وی افزود: برای اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همکاری و حمایت مردم و مسؤولان هستیم و برای آگاه سازی و فرهنگ سازی این موضوع لازم است کنش گران وارد عمل شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دوره تربیت کنش گر جمعیت در هفته اول آذر سال جاری خبر داد و بیان کرد: این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری و با مشارکت دستگاه های مرتبط برای شرکت کنندگان از شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

جهانی تصریح کرد: کنش گران اجتماعی بعد از برگزاری دوره، نسبت به فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در خصوص عواقب بحران سالمندی در آینده، اقدامات هدایت گرانه انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همکاری مردم و مسؤولان است

اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همکاری مردم و مسؤولان است