مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-06فرهنگي

جشنواره استانی قصه گویی در همدان برگزار می شود


دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان همدان با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: داوری جشنواره 24 و 25 آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.

- مریم شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه گویی در همدان هفته آینده برگزار می شود افزود: مهلت ارسال قصه ها به جز قصه 90 ثانیه ای به اتمام رسیده است.

وی گفت: در مجموع 298 نفر از استان همدان برای قصه گویی در سایت ثبت نام کرده اند که از این تعداد 223 اثر بارگذاری شده است.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان همدان با بیان اینکه در حال پایش اولیه آثار بر اساس ستانداردهای اعلامی در فراخوان هستیم تصریح کرد: بعد از پایش آثار منتخب وارد رقابت در جشنواره  استانی قصه گویی خواهند شد.

وی با بیان اینکه داوری بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استانی 24 و 25 آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: در این دو روز داوری آثار با حضور داورانی از همدان، مرکزی و زنجان انجام می شود.

شریف زاده خاطرنشان کرد: در این دو روز قصه گویان به اجرای قصه خود می پردازند و با توجه به دستوالعمل داوری آثار آنها مورد داوری قرار گرفته و بعد از رای داوران حاضر در جشنواره استانی نفرات برگزیده به بخش کشوری راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی قصه گویی در همدان برگزار می شود

جشنواره استانی قصه گویی در همدان برگزار می شود