مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-18سياسي

مشکل آب 160 روستای همدان حل شده است


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اعلام کرد: در بحث خدمات آب رسانی اقدامات لازم برای رفع مشکل روستاهای بالای 20 خانوار انجام گرفته و در این زمینه مشکل 160 روستا حل شده و 200 روستای باقیمانده نیز در حال پیگیری است.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اعلام کرد: در بحث خدمات آب رسانی اقدامات لازم برای رفع مشکل روستاهای بالای 20 خانوار انجام گرفته و در این زمینه مشکل 160 روستا حل شده و 200 روستای باقیمانده نیز در حال پیگیری است.

سردار مظاهر مجیدی شنبه 27 آبان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه های هفته بسیج اعلام کرد: امسال همزمان با چهل و چهارمین سال تشکیل بسیج از 29 آبان تا 5 آذرماه با شعار بسیج امید ملت ایران برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود در ضمن برنامه ای از سوی صدا و سیما در حال تهیه است که با حضور در مناطق شهری و روستایی به صورت مستند برنامه های اجرایی را رسانه ای می کنند.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج، مطرح کرد: دوشنبه 29 آبان مصادف با نخستین روز بسیج با عنوان جهاد، خدمت و سازندگی ، سه شنبه 30 آبان همزمان با دومین روز از هفته بسیج با عنوان پیشرفت عزت و افتخار ، چهارشنبه یکم آذر همزمان با سومین روز از هفته بسیج ولایت باور، انقلاب و تمدن ساز ، پنجشنبه 2 آذر همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب 160 روستای همدان حل شده است

مشکل آب 160 روستای همدان حل شده است