مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-04سياسي

مدیران در دسترس نیستند!


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مدیران باید در دسترس مردم باشند چرا که برخی نارضایتی ها از این نشات می گیرد که مردم مکان ملاقات با مدیران را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی عصر امروز در جلسه شورای معاونان و مدیران مستقل سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی  اظهار کرد: در حوزه قنوات امسال و سال گذشته اعتبارات مناسبی تزریق شد اما باید اقدامات بیشتری در این حوزه انجام شود و معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی نیز این اختیار را به استان داده است که هر اقدامی نیاز است در حوزه قنوات انجام دهد.

محدود کردن اقدامات به دستورالعمل و مکاتبات نمی تواند برای کشاورزی استان کارگشا باشد و باید در این حوزه انعطاف پذیر باشیم.

  لزوم توجه ویژه به آبیاری زیرسطحی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بر لزوم توجه ویژه به آبیاری زیرسطحی تاکید کرد و گفت: لازم است مانند طرح های آبیاری تحت فشار در راستای افزایش بهره وری آب عمل و دستورالعمل های مربوطه از وزارت متبوع پیگیری گردد.

فتحی بر پیگیری برخی پروژه ها که بنا بر مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبار آنها از محل مسئولیتهای اجتماعی شرکت مس سونگون تخصیص خواهد یافت، تاکید کرد و گفت: مدیران باید در دسترس مردم باشند چرا که برخی نارضایتی ها از این نشات می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در دسترس نیستند!

مدیران در دسترس نیستند!