مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-07سياسي

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان، حجم پرونده های قضایی را کاهش می دهد


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص مردمی سازی قوه قضاییه گفت: استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و سران طوایف، - ایسنا/کرمان رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص مردمی سازی قوه قضاییه گفت: استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و سران طوایف، صلح و سازش میان مردم را افزایش و حجم پرونده های دستگاه قضایی را کاهش می دهد و این همان مردمی سازی قوه قضاییه است.

دکتر عباس مسجدی در جلسه نمادین پایان اختلاف میان دو طایفه بزرگ شهرستان ریگان اظهار کرد: حضور در این جلسات بسیار امیدآفرین و خوشحال کننده است و نشان دهنده شخصیت والای عزیزانی است که با کنار گذاشتن اختلافات به صلح و سازش رسیده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: وظیفه همه انبیاء الهی اجرای عدالت است و انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت شکل گرفته، وظیفه اصلی دستگاه قضایی نیز به عنوان یکی از ارکان مهم نظام، احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت در کشور است.

مسجدی با اشاره به خصوصیات انبیای الهی از جمله واکنش های پیامبر گرامی اسلام در مقابل ظلم و بدرفتاری ادامه داد: اگر امروز افتخار داریم در سایه قرآن کریم، ائمه اطهار و وجود مقدس پیامبر(علیهم السلام) زندگی کنیم، به دلیل نوع رفتار و واکنش های ایشان در برابر ظلم و بدرفتاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان، حجم پرونده های قضایی را کاهش می دهد

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان، حجم پرونده های قضایی را کاهش می دهد