مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-13بين الملل

سکوت سؤال برانگیز روشنفکران ایرانی در قبال فاجعه غزه


قریب به 40 روز از حملات رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد و روشنفکران ایرانی که در ماجرای جنگ اوکراین و اتفاقات 1401 بیانیه های عدالت طلبانه صادر می کردند این روزها در سکوت معناداری فرو رفته و صدای بسیاری از دانشگاهیان را درآورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، قریب به 40 روز از عملیات طوفان الاقصی و هجوم بی امان رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردان بی پناه و بی دفاع غزه می گذرد.

سرخط مطبوعات و اخبار این روزهای جهان مرتبط با اتفاقات منطقه بالاخص جنگ بین اسراییل و نیروهای مقاومت فلسطینی است.

آتش جنگ قطع نمی شود و به نقل الجزیره تعداد شهدای فلسطینی در طی سی و اندی روز گذشته مرز 11 هزار نفر را رد کرده که بین آن ها 4 هزار و 500 نفر از شهدا کودکان هستند! نقض حقوق بین الملل مورد هدف قرار دادن بیمارستان هایی چون المعمدانی و الشفاء، دانشگاه اسلامی غزه، مناطق مسکونی، استفاده از بمب های فسفری، جلوگیری از انتقال مواد غذایی و قطع آب و برق غزه تنها نمونه هایی از اقدامات رژیم صهیونیستی است که در این مدت رخ داده و با قواعد و حقوق بین الملل مغایر است.

در این بین بسیاری از مردم جهان و شخصیت های برجسته و نهادهای حقوقی، اجتماعی و فرهنگی در قبال این اتفاقات بغرنج واکنش نشان داده و اسراییل را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت سؤال برانگیز روشنفکران ایرانی در قبال فاجعه غزه

سکوت سؤال برانگیز روشنفکران ایرانی در قبال فاجعه غزه