مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-20سياسي

یک توطئه در حال شکل گیری است!


رییس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران می گوید که برای گسترش توجه به سواد رسانه ای در کشور، هم باید یک پویش همگانی شکل بگیرد و هم توجه داشته باشیم که توطئه ای در مقابل ما در حال شکل گیری است! - رییس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران می گوید که برای گسترش توجه به سواد رسانه ای در کشور، هم باید یک پویش همگانی شکل بگیرد و هم توجه داشته باشیم که توطئه ای در مقابل ما در حال شکل گیری است! حجت الاسلام علی نوریجانی با حضور در خبرگزاری ایسنا به چند سوال درباره سواد رسانه ای و بایدها و نبایدهای آن پاسخ داد.

فرهنگ مرزعه کاشت گندم نیست! در ابتدای این نشست، درباره وضعیت آموزش سواد رسانه ای در کشور و همچنین همایش ها و جلساتی که توسط بخش دولتی با موضوع سواد رسانه ای برگزار می شود، پرسش ها و نکاتی مطرح شد.

رییس باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران در این باره گفت: بحث درباره حوزه فرهنگ یا اجتماع، با بحث درباره حوزه کاشت گندم متفاوت است.

یعنی وقتی که می خواهیم تغییری در حوزه فرهنگ ایجاد شود، باید آن را در یک بازه زمانی ببینیم.

در حوزه انسانی یا فرهنگی این گونه نیست که دستور بدهی یه دکمه را بزنند و اتفاقی بیفتد! او ادامه داد: چیزی که ما می توانیم درک کنیم، آثار این حرکت ها و اتفاقات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک توطئه در حال شکل گیری است!

یک توطئه در حال شکل گیری است!