مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-28اقتصادي

الحاق 560 روستای کردستان به لیست روستاهای ملی در موضوع آبرسانی


در سالجاری 560 روستای استان که ردیف اعتباری نداشتند با توجه به دستور وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به لیست روستاهای ملی در بحث آبرسانی الحاق شدند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سالجاری 560 روستای استان که ردیف اعتباری نداشتند با توجه به دستور وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به لیست روستاهای ملی در بحث آبرسانی الحاق شدند.

محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: انشاالله با تخصیص هایی که این روستاها داشته باشند در بحث آبرسانی به روستاهای استان تحول خوبی در سال های آینده مانند 2 سال اخیر خواهیم داشت.

وی در ادامه پیرامون فاز نخست طرح جهاد آبرسانی نیز در استان گفت: در این پروژه که آبرسانی پایدار به 169 روستای استان در دستور کار قرار گرفته است، سپاه بیت المقدس استان از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی به عنوان معین در نظر گرفته شده و از ابتدای سال 1400 که طرح شروع شده تاکنون 43 درصد پیشرفت دارد و با اجرای آن 67 هزار نفر به جمعیت روستایی زیر پوشش آب شرب بهداشتی و پایدار قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: همچنین آبرسانی به 99 روستا در حوزه ردیف اعتبارات ملی، 88 روستا از محل اعتبارات استانی، 120 روستا در قالب فاز دوم جهاد آبرسانی و 12 روستا از طریق خیرین آبرسان، پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 560 روستای کردستان به لیست روستاهای ملی در موضوع آبرسانی

الحاق 560 روستای کردستان به لیست روستاهای ملی در موضوع آبرسانی