مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-29سياسي

ثبت بیش از 7000 عملیات ایمنِ راهنماییِ کشتی در بنادر هرمزگان


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد عملیات راهنمایی کشتی ها در بنادر این استان را طی 6 ماه نخست سال جاری تاکنون هفت هزار و 10 مورد اعلام کرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد عملیات راهنمایی کشتی ها در بنادر این استان را طی 6 ماه نخست سال جاری تاکنون هفت هزار و 10 مورد اعلام کرد.

اسماعیل مکی زاده ظهر امروز (هفتم آبان ماه)، درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هفت هزار و 10 مورد عملیات ایمن راهنمایی کشتی ها شامل پهلودهی، جداسازی و جابه جایی شناورها با ایمنی کامل به صورت شبانه روزی انجام شده است.

وی ادامه داد: هم چنین عملیات های ویژه مانند عملیات کشتی به کشتی (STS)، عملیات داکینگ و آنداکینگ (به آب اندازی و از آب گیری) شناور از جمله تانکرهای غول پیکر در مجتمع کشتی سازی از دیگر اقداماتی بوده که در این مدت توسط 36 راهنما انجام شده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهمیت کار راهنماها در ارتقای ایمنی شناورها بیان کرد: راهنمایان از نیروهای کلیدی و پیشگام سازمان در عرصه دریا بوده که دانش و تجربه آنان باعث دلگرمی و اطمینان فرماندهان کشتی های درحال رفت و آمد به بنادر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 7000 عملیات ایمنِ راهنماییِ کشتی در بنادر هرمزگان

ثبت بیش از 7000 عملیات ایمنِ راهنماییِ کشتی در بنادر هرمزگان