مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-01سياسي

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان


اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کردند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه در این بازدید با بیان اینکه صنعت تولید مسکن افزون بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه ای است چرا که مانند موتور رشد و توسعه اقتصاد عمل می کند، افزود: 36 هزار و 686 واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با متوسط پیشرفت فیزیکی 47 درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال 37 هزار و 145 نفر را فراهم کرده است.

عطاء اله اکبری صیانت از امید و سرمایه مردمی را وظیفه مسوولان دانست و افزود: با توجه به امید آفرینی دولت برای خانه دار شدن مردم، تلاش شبانه روزی در استان برای اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرح نهضت ملی مسکن است بطوری که نتیجه مثبت آن در کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای این طرح قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان