مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-15حوادث

بازداشت جاعل و کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب در تنکابن


فرمانده انتظامی مازندران از بازداشت جاعل و کلاهبردار میلیاردی متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان تنکابن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران، از بازداشت جاعل و کلاهبردار میلیاردی متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان تنکابن خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل و کلاهبرداری اقدام به سند سازی و فروش آپارتمان متعلق به افراد غیر در سطح شهرستان تنکابن می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار داشت.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران پلیس محل اختفای این فرد را در یکی از محله های مسکونی شهرستان تنکابن شناسایی کردند و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

مفخمی اظهار کرد: برابر تحقیقات و بررسی های ویژه پلیس، متهم که دارای 49فقره پرونده حقوقی به ارزش 490میلیارد ریال و 50 فقره پرونده کیفری به ارزش 30 میلیارد ریال است به مدت هفت سال متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده است .

وی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست، هنگام انجام معاملات ملکی نسبت به انجام استعلامات لازم از مراکز رسمی و اطمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جاعل و کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب در تنکابن

بازداشت جاعل و کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب در تنکابن