مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-21اقتصادي

توسعه بانکداری هوشمند، ضامن ارتقای سلامت نظام بانکی


«ابزارهای نوین در صنعت بانکداری مسیر مراجعه به شعبه را معکوس کرده و امروز این بانک است که بر بستر اینترنت، خود را به مشتریان معرفی و عرضه می کند.

» - ابزارهای نوین در صنعت بانکداری مسیر مراجعه به شعبه را معکوس کرده و امروز این بانک است که بر بستر اینترنت، خود را به مشتریان معرفی و عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی طی یادداشتی به شرح ذیل به ضرورت و نتایج توسعه بانکداری هوشمند پرداخت: پیشرفت فناوری یکی از مشخصات بارز عصر مدرن است به نحوی که دیگر هیچ تحولی در زندگی روزمره برای بشر عجیب نیست و این اتفاق مرهون ابزارهایی است که طی حدود 20 سال گذشته رشد حیرت آوری داشته است؛ با این حال، تا رسیدن به مرحله بلوغ کامل همچنان راهی طولانی در پیش است.

این ابزارها در عرصه­ های مختلف زندگی بشر مطلوبیت­هایی را ایجاد کرده­اند و هرجا که سخن از فعالیت­های اقتصادی به میان می­آید، طیف وسیعی از فعالیت­های روزمره از پس اندازهای خُرد و خریدهای سوپرمارکتی گرفته تا سرمایه گذاری­های کلان و تجارت­های بین­المللی را در بر می­گیرد؛ با این حال، حلقه اتصال تمام فعالیت­های اقتصادی در بانک یا به عبارت کلی­تر نظام بانکی خلاصه می­شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بانکداری هوشمند، ضامن ارتقای سلامت نظام بانکی

توسعه بانکداری هوشمند، ضامن ارتقای سلامت نظام بانکی