مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-07فرهنگي

از دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز چه خبر؟


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای 10 اثر صحنه ای و چهار اثر خیابانی در دوازدهمین جشنواره تئاتر این استان خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای 10 اثر صحنه ای و چهار اثر خیابانی در دوازدهمین جشنواره تئاتر این استان خبر داد.

سعید جابری انصاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز از 15 آبان ماه آغاز و تا 18 همین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مجموع 42 اثر صحنه ای و 21 اثر خیابانی به دبیرخانه جشنواره امسال ارسال شد که پس از بازخوانی و بازبینی آثار 10 اثر صحنه ای و چهار اثر خیابانی به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه این آثار برای راه یافتن به مرحله کشوری با هم رقابت می کنند، گفت: در نهایت سه اثر صحنه ای و یک اثر خیابانی به دبیرخانه جشنواره فجر ارسال خواهد شد.

این مسئول با اشاره به محل برگزاری این جشنواره توضیح داد: تعدادی از این نمایش ها در سالن سیروس صابر، پلاتو استاد حیاتی مهر اداره کل ارشاد و تعداد دیگری هم در سالن استاد فتحعلی بیگی و پلاتو رودکی تئاتر شهر کرج به روی صحنه می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ابراز کرد: نان و خنجرف دیلان، جن گیر، سنگ کاغذ، قیچی، باد صحرا و هشت خوان تعدادی از نمایش هایی که در جشنواره امسال اجرا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز چه خبر؟

از دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز چه خبر؟