مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-14سياسي

برگزاری نهمین اجلاس نماز استان یزد به میزبانی تفت


مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز و تجلیل از دستگاه ها و نمونه های برتر نماز در عرصه های مختلف به میزبانی شهرستان تفت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز و تجلیل از دستگاه ها و نمونه های برتر نماز در عرصه های مختلف به میزبانی شهرستان تفت خبر داد.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی امروز سه شنبه 23 آبان ماه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: نهمین اجلاس نماز استان با شعار نماز، نسل نو با رویکرد بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه فردا چهارشنبه 24 آبانماه از ساعت 9 صبح با حضور مسئولان در محل مصلی نماز شهر تفت برگزار می شود.

وی از برپایی میزخدمت با حضور برخی مدیران استان از یک ساعت قبل از شروع اجلاس، گفت: سال گذشته این میزخدمت با حضور 45 نفر از مدیران و مسئولان استان برگزار و نسبت به رسیدگی مشکلات حدود 300 نفر اقدام شد.

موسوی هدف مهم برگزاری این اجلاس را ترویج فرهنگ نماز خواند و گفت: ارائه گزارش از برنامه های نماز و بیان ضعف ها و کمبودهای این حوزه در بخشهای مختلف اعم از مساجد، مدارس، صنایع و ادارات و حتی نمازخانه های بین راهی در جهت رفع مشکلات از دیگر اهداف این اجلاس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین اجلاس نماز استان یزد به میزبانی تفت

برگزاری نهمین اجلاس نماز استان یزد به میزبانی تفت