مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-07اقتصادي

20 درصد از کارخانه های آرد استان همدان از غنی سازی آرد تخطی می کنند


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 20 درصد از کارخانه های آرد استان از غنی سازی آرد تخطی می کنند، گفت: امسال 20 درصد از کارخانه های آرد استان همدان غنی سازی آرد را انجام نمی دهند.

- ایسنا/همدان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 20 درصد از کارخانه های آرد استان از غنی سازی آرد تخطی می کنند، گفت: امسال 20 درصد از کارخانه های آرد استان همدان غنی سازی آرد را انجام نمی دهند.

دکتر قدرت الله رستمی سه شنبه 16 آبان در کارگروه گندم، آرد و نان استان همدان، اظهارکرد: مقرر شده تا پایان امسال یک تا سه کارخانه آرد کامل تولید کنند که تاکنون از سوی کارخانجات اعلام آمادگی نشده است.

وی با اشاره به غنی سازی آرد با افزون اسیدفولیک و آهن، تصریح کرد: در سال گذشته غنی سازی آرد به خوبی انجام می شد اما امسال 20 درصد از کارخانه های آرد از این کار تخطی کردند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: برخوردهای ما با این کارخانه ها به صورت تذکر است تا کارخانه ها درگیر مراجع قضایی نشوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز با تأکید بر اینکه خمیر مایه مورد نیاز نانوایان در بازار موجود است، گفت: کمبودی در زمینه خمیرمایه در بازار وجود ندارد اما چون استقبال از برند خمیرمایه فریمان بالاست، ممکن است گلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از کارخانه های آرد استان همدان از غنی سازی آرد تخطی می کنند

20 درصد از کارخانه های آرد استان همدان از غنی سازی آرد تخطی می کنند