مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-29دانش

رییس دانشگاه یزد: استان یزد نیازمند ایجاد شهرک تحقیقاتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عباس کلانتری ظهر امروز در نشست خبری خود که به منظور اعلام برنامه های سال تحصیلی جاری در دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه 457 عضو هیأت علمی فعال دارد و 23 نفر نیز در مرحله جذب هستند.

وی تقویت خدمات رفاهی، آموزشی، آزمایشگاهی و خوابگاهی را از جمله رویکردهای جدی دانشگاه یزد طی دو سال گذشته و برای سال جاری و آینده دانست و افزود: امسال 150 دانشجوی بین الملل در دانشگاه یزد مشغول به تحصیل شدند و 100 نفر دیگر نیز در حال طی کردن مراحل اداری و جذب هستند.

رییس دانشگاه یزد تأمین تجهیزات راهبردی و آموزشی خاص از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانشگاه یزد است، گفت: آزمایشگاه مرکزی فرآوردهای نفتی در این دانشگاه راه اندازی شده است.

کلانتری با بیان این که دانشگاه یزد در حوزه خوابگاهی هیچ کمبودی ندارد، تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی دارد حتی به دانشجویان بومی هم که شرایط لازم را داشته باشند خدمات خوابگاهی بدهد.

وی در ادامه با اشاره به اختلاف دانشگاه یزد با اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: مقرر شد که مساحت 40 هکتاری از اراضی دانشگاه یزد که مورد بحث قرار گرفته است به عنوان زمین برای ساخت مناز مسکونی اساتید در قالب طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه یزد: استان یزد نیازمند ایجاد شهرک تحقیقاتی است

رییس دانشگاه یزد: استان یزد نیازمند ایجاد شهرک تحقیقاتی است