مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-06پزشكي

وضعیت کلرزنی مخازن آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد ملک زاده، رییس مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمد در نشست مشترک آبفا با اشاره به اینکه آب آشامیدنی سالم در سلامت افراد تاثیر دارد، - رییس مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمد بر کلرزنی منظم مخازن آب شرب استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد ملک زاده، رییس مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمد در نشست مشترک آبفا با اشاره به اینکه آب آشامیدنی سالم در سلامت افراد تاثیر دارد، گفت: وبا، بیماری گوارشی، اسهال باسیلی و استفراغ بیماری هایی است که در نتیجه مصرف آب آشامیدنی ناسالم رخ می دهد.

ملک زاده با اشاره به شایع بودن بیماری های میکروبی در استان افزود: بیماری هپاتیت A از شایع ترین بیماری هایی است که در نتیجه مصرف آب آشامیدنی ناسالم موجب ابتلاء افراد می شود که با کلرزنی مناسب جلوی این بیماری به خصوص در مناطق روستایی استان گرفته شود.

ملک زاده بیان کرد: وضعیت کلرزنی آب بد نیست اما ایده آل هم نیست و وقتی که با یک کلرزنی سلامت مردم تامین می شود نباید نسبت به این مهم بی توجه باشیم.

رییس مرکز بهداشت کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد: خط قرمز آبفا و حوزه بهداشت سلامت مردم است و هر کسی در این خصوص کوتاهی کند باید در مقام مردم پاسخ گو باشد لذا موردی که افراد به وظایف خود عمل نکنند گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کلرزنی مخازن آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست

وضعیت کلرزنی مخازن آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش نیست