مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-16اجتماعي

به ارتفاعات نروید/ هوای کوهستان ها بارانی و برفی است


شرایط جوی کاهش دید افقی و عمودی، مخاطره تندباد و عدم تعادل در خط الرأس ها را به دنبال دارد  همچنین شدت بارش برف در ارتفاعات برای فعالیت های کوهنوردی، - دره نوردی و طبیعت گردی مخاطره آمیز خواهد بود بنابراین توصیه به خودداری از صعود می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتفاعات کشور در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: از صعود به ارتفاعات بپرهیزید.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی ارتفاعات و کوهستان کشور طی روزهای پایانی هفته اظهار کرد: طی روز پنجشنبه (25 آبان) فعالیت سامانه بارشی در بخش های جنوبی کشور، زاگرس جنوبی و مرکزی، ارتفاعات بوشهر و هرمزگان و کرمان افزایش ابر و وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ و در ارتفاعات زاگرس بارش برف پیش بینی می شود.

وی افزود: شدت بارش ها در زاگرس جنوبی منجر به وقوع سیلاب و جاری شدن رواناب و احتمال طغیان رودخانه ها می شود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا این شرایط جوی کاهش دید افقی و عمودی، مخاطره تندباد و عدم تعادل در خط الرأس ها را به دنبال دارد  همچنین شدت بارش ها برای فعالیت های کوهنوردی، دره نوردی و طبیعت گردی مخاطره آمیز خواهد بود بنابراین توصیه به خودداری از صعود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ارتفاعات نروید/ هوای کوهستان ها بارانی و برفی است

به ارتفاعات نروید/ هوای کوهستان ها بارانی و برفی است