مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-13سياسي

دستغیب: دیوان محاسبات حافظ منافع مردم به خصوص اقشار مستضعف است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری مشترک با دکتر سید احمدرضا دستغیب شرکت و درباره مهمترین مسائل و موضوعات بحث و تبادل نظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری مشترک با دکتر سید احمدرضا دستغیب شرکت و درباره مهمترین مسائل و موضوعات بحث و تبادل نظر کرد.

سید احمدرضا دستغیب ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب و مواضع انقلابی اتخاذ شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: دیوان محاسبات علاوه بر تلاش در راستای گره گشایی از مشکلات، به دنبال آموزش مدیران نیز هست چراکه از این طریق، نه تنها تعداد پرونده های تخلف کاهش می یابد بلکه کارآمدی این نهاد نظارتی نیز بیش از گذشته خواهد بود.

 دستغیب با بیان اینکه دیوان محاسبات از تصمیماتی که به نفع مردم و به خصوص اقشار مستضعف باشد حمایت می کند، افزود: کشور سرشار از منابعی است که می توان با بهره گیری از آنها بسیاری از مشکلات را حل کرد و برای تحقق این امر باید در برخی تصمیم گیری هایی که در گذشته اتخاذ شده، تجدیدنظر شود.

وی با انتقاد از خود تحریمی ها در برخی از بخش های کشور، بیان داشت: با مدیریت صحیح و بهینه می توان فضایی به وجود آورد که در تمامی بخش ها، شاهد کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: دیوان محاسبات حافظ منافع مردم به خصوص اقشار مستضعف است

دستغیب: دیوان محاسبات حافظ منافع مردم به خصوص اقشار مستضعف است