مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-01ورزشي

ویسی: امیدوارم دست پر از آزادی خارج شویم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردن در ورزشگاه آزادی به هر تیمی انگیزه خاصی می دهد که امیدوارم ما این انگیزه را داشته باشیم و یک بازی خوب ارائه کنیم.

- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردن در ورزشگاه آزادی به هر تیمی انگیزه خاصی می دهد که امیدوارم ما این انگیزه را داشته باشیم و یک بازی خوب ارائه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول، پرسپولیس برای اینکه به صدر نزدیک شود بازی می کند و ما هم برای اینکه از قعر جدول جدا شویم.

در یک بازی پراسترس و پرتنش حضور خواهیم داشت که امیدوارم با یک بازی جوانمردانه و بسیار خوب هم مردم راضی باشند و هم ما با امتیاز و دست پر از ورزشگاه آزادی خارج شویم.

مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردن در ورزشگاه آزادی به هر تیمی انگیزه خاصی می دهد که امیدوارم ما این انگیزه را داشته باشیم و یک بازی خوب ارائه کنیم.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تماشاگر خواهد داشت یا خیر؟ عنوان کرد: مطمئنا تماشاگران ما همه جای ایران هستند و می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی: امیدوارم دست پر از آزادی خارج شویم

ویسی: امیدوارم دست پر از آزادی خارج شویم